środa, 2 stycznia 2019

Token Battle Hex - wersja 0.3.0

Niestety aktualizacja znowu pojawiła się z opóźnieniem, za co ponownie przepraszam.

Grę można pobrać pod tym adresem:

https://drive.google.com/drive/folders/1VmyhGhZRxDTbOvsUVeLWnWQVcQFcWf3H?usp=sharing


Naprawione błędy

- Poprawiono opis żetonów których efekt działał po każdej turze, a nie tylko po turach właściciela.
- Poprawiono kilka pomniejszych błędów w tłumaczeniu.
- Naprawiono błąd który sprawiał, ze klient mógł działać niepoprawnie, jeśli serwerem był inny komputer niż komputer klienta.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że otrzymywanie pakietów danych w nieodpowiedniej kolejności mogło niepoprawnie wpłynąć na stan gry.
- Od teraz klient będzie starał się automatycznie pobierać dane o ruchach graczy których nie udało mu się przechwycić z dowolnych przyczyn.
- Naprawiono błąd w którym sztuczna inteligencja w trakcie gry mogła niepoprawnie zmodyfikować stan gry na serwerze, co mogło doprowadzić do sytuacji w których jeden z graczy mógł nie móc wykonać swojego ruchu.
- Naprawiono błąd który sprawiał że tooltipy mogły wychodzić poza prawą/lewą krawędź ekranu.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że zawartość gry nie zawsze pokrywała się z wybraną wersją gry.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że w edytorze zestawów kart możliwe było wyświetlenie tooltipów kart które nie były już widoczne.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że gra nie kończyła się poprawnie gdy była zakończona remisem.

Nowości


Prócz wielu naprawionych błędów dodano parę nowych rzeczy.

Szybki mecz


Od teraz gra oferuje możliwość rozegrania meczu przeciwko żywemu graczu podłączonego do tej samej sieci LAN.

Własne wersje gry

Od teraz gracze mają możliwość tworzenia własnych wersji gry:


Edytując wersje gry będzie można edytować pulę dostępnych planszy:



Przy czym każdą planszę będzie można edytować:



Oprócz tego możliwe będzie modyfikowanie dostępnej puli kart, poprzez dodawanie nowych kart lub modyfikację istniejących:



Jeśli wersja gry będzie spełniała podstawowe wymogi (czyli będzie zawierała co najmniej 8 kart oraz planszę z co najmniej 1 pustym polem), to będzie widoczna w kategorii "Publiczne wersje gry" dla wszystkich graczy którzy znajdują się w tej sieci LAN:



W przyszłości pojawi się wiele nowych opcji edycji wersji gry, jak np. modyfikowanie warunków zwycięstwa, albo ustalanie puli plansz do gier drużynowych.

Nowe karty:




Pomiędzy turami zmniejsza swoją wartość o 1. Gdy zostaje zniszczony, redukuje wartość pobliskich żetonów o 3.

Jest to odpowiednik dynamitowego żetonu ze starej wersji Token Battle. Jest on narzędziem które pozwala stosunkowo łatwo oczyścić planszę z żetonów, ale jego efekt jest opóźniony, a więc przeciwnik ma sporo sposobów na pokrzyżowanie nam planów.


Generuje przyrost punktacji tylko w trakcie tur właściciela.

Kolejny odpowiednik żetonu który można było znaleźć w starej wersji gry. Został on wprowadzony głównie z myślą o rozgrywce w 3 osoby - dzięki niemu łatwiej będzie zachować proporcje w sile poszczególnych graczy.




Wszystkie zagrywane żetony będą miały wartość większą o 1.

Żeton ten został wprowadzony jako narzędzie zwiększające skuteczność kart opartych na kontrowaniu żetonów o dużej wartości, a także kart których efekt aktywuje się na żetonach słabszych od zagrywanego żetonu. Prócz tego żeton ten można wykorzystać do przyspieszenia końca meczu poprzez osiągnięcie przez graczy limitu punktów.


Niszczy twoje żetony będące celem by zredukować wartość ostatnio zagranego żetonu o sumę ich wartości.

Umiejętność ta umożliwia nam łatwe pozbycie się naszych żetonów posiadających jakieś negatywne efekty, czyli jest to kontra na umiejętność manipulującymi typami żetonów. Prócz tego można tą umiejętność wykorzystać także do niszczenia żetonów które przeciwnik postawił w niekorzystnych dla nas pozycjach.

Zamienia typ ostatnio zagranego żetonu na typ żetonu będącego celem.

Umiejętność ta została wprowadzona głównie z myślą o przyszłych interakcjach z żetonami. Jej zadaniem jest zmiana typu żetonu przeciwnika bez względu na to gdzie się on znajduje i jaką ma wartość, choć wadą jest stosunkowo niewielki czas na naszą reakcję.

Wrogie żetony będące celem kradną 1 pkt. wartości ostatnio zagranego żetonu.

Umiejętność ta ma umożliwić wykorzystywanie żetonów przeciwnika przeciw niemu. Jeśli przeciwnik ma jakieś żetony o negatywnych efektach, które skalują się z jego wartością, możemy je wzmocnić, co poskutkuje osłabieniem przecinika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz