niedziela, 7 kwietnia 2019

Token Battle Hex - wersja 0.9.0

Samouczek zostanie dodany dopiero w następnej aktualizacji

Grę można pobrać pod tym adresem:


https://drive.google.com/drive/folders/1VmyhGhZRxDTbOvsUVeLWnWQVcQFcWf3H?usp=sharing


Naprawione błędy

- Naprawiono błąd który sprawiał, że umiejętności aktywowane kosztem punktów odbierały punkty nawet gdy nie były aktywowane.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że umiejętność zmieniająca typ żetonów na typ żetonów na typ zagranego żetonu nie odbierała punktów.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że umiejętność tworząca żetony na szczątkach odbierała punkty właścicielowi.

- Naprawiono błąd który sprawiał, że po wejściu do edytora puli kart mogły występować błędy związane z typem umiejętności jeśli przedtem wyszło się z niego gdy wybrana była druga strona listy umiejętności.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że gracz tworząc nową planszę mógł zyskać dostęp do wersji gier które do niego nie należą.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że gracz po ukończeniu puzzli nie wracał się do menu puzzli tak jak to miało być w poprzedniej aktualizacji.


Nowości


W tej aktualizacji dodano nieco nowej zawartości

Motywy graficzne plansz


Zmodyfikowano miodowy motyw graficzny plansz:



Poprzednia wersja zbyt mocno odbiegała stylem od pozostałych motywów plansz.


Dodano nowy motyw graficzny plansz:




Nowe puzzle



Do gry dodano 13 nowych puzzli



Możliwość szybkiego restartu puzzli



Od teraz puzzle można szybko zrestartować za pomocą przycisku widocznego w prawym dolnym rogu ekranu:



Ukończenie puzzli często było niemożliwe przy popełnieniu jakiegokolwiek błędu, co sprawiało że gracz chcąc je ukończyć musiał ponownie je wybierać w menu puzzli, co było trochę irytujące. Dodany przycisk sprawia, że nie trzeba będzie tego robić w taki żmudny sposób.


System odblokowywania zawartości



Do gry dodano system odblokowywania zawartości. Od teraz gracz odblokowuje nowe umiejętności przechodząc puzzle i zdobywając nowe poziomy. Odblokowaną zawartość można sprawdzić w profilu gracza, lub w edytorze zestawów kart w trakcie przeglądania filtrów.



Zmiany w balansie



Po wprowadzeniu wielu kart o wysokiej bazowej wartości żetonów skuteczna stała się strategia oparta na jak najszybszym zdobyciu limitu punktów. Z tego powodu osłabiono kilka kart które umożliwiały zyskanie dużej przewagi w pierwszych turach gry - teraz jeśli drugiemu graczowi uda się spowolnić grę, powinien mieć większą szansę na zwycięstwo.

Karty przed osłabieniem:


Karty po osłabieniu:



Nowe karty



Nowe żetony

Żeton Czasu - Po turze właściciela zostaje przemieniony w Normalny Żeton, a gracz może wykonać dodatkową turę.

Możliwość zagrania kilku tur pod rząd to fajne uczucie, dlatego wreszcie powstał żeton który to umożliwia. Zwykle będzie on połączony z umiejętnościami które utrudniają jego wykorzystanie, więc przeciwnik nadal będzie miał sporą kontrolę nad grą.


Żeton Adaptacji - Zwiększa swoją wartość o 1 za każdym razem gdy przeciwnik zagra silniejszy żeton.

Ma on na celu zachęcić graczy do stosowania kart z żetonami o różnorodnych wartościach i z umiejętnościami które pozwolą się pozbyć tego żetonu.




Nowe umiejętności


Klonowanie - Tworzy kopie wrogiego żetonu będącego celem na pustych polach będących celem. Kopie mają wartość 1 i należą do ciebie.

Umiejętność ta łączy możliwość szybkiego zapełniania planszy z kontrowaniem strategii opartych na żetonach o bardzo korzystnych właściwościach. Tworzony żeton ma wartość 1, więc jest łatwy do usunięcia, o ile przeciwnik posiada jakiekolwiek umiejętności które mogłyby go zniszczyć.


Adaptacja - Jeśli mniej niż 2 szczątki żetonów zostały obrane za cel, zamień typ zagrywanego żetonu na zwykły żeton.

Umiejętność ta powstała jako zachęcenie graczy do korzystania z umiejętności niszczących żetony, a także po to by umożliwić wprowadzenie kart z żetonami o potężnych efektach, które byłyby zbyt silne bez umiejętności warunkowej.


Cios - Zmniejsz wartość silniejszego żetonu będącego celem o 3.

Umiejętność ta powstała jako kontra na żetony o dużych wartościach, ale postawienie kilka takich żetonów obok siebie skutecznie utrudnia aktywację tej umiejętności, dlatego najlepiej powinna się ona sprawdzać wraz z kartami które albo będą skutecznie czyścić planszę, albo zapełnią ją żetonami o niskich wartościach.


Bardzo ryzykowny start - Zmniejsza wartość żetonu na tej karcie do 1.

Odpowiednik tej umiejętności z poprzedniej aktualizacji okazał się być zbyt skuteczny w połączeniu ze strategią opartą na jak najszybszym zakończeniu gry, więc wprowadziłem słabszą wersję tej umiejętności, która zwiększa ryzyko związane z jej zagraniem.


Przewrót - Zwiększa wartość najsłabszych żetonów będących celem o 1, oraz zmniejsza wartość najsilniejszych żetonów będących celem o 1.

Umiejętność stworzona jako kontra na przeciwników grających wiele żetonów o tej samej dużej wartości, przy jednoczesnym zachęcaniu graczy do grania żetonów o niższych wartościach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz