niedziela, 8 kwietnia 2018

Aktualizacja 0.26.0

Nową wersję gry można pobrać pod tym adresem:
https://drive.google.com/open?id=0B_YKEPym2wKDVGJKZk9Vb0pPVk0

Zasady gry można znaleźć pod adresem:
http://tokenbattle.blogspot.com/2016/07/zasady-gry.html

Nowości

- 6 nowych wyzwań.

Zmiany w balansie




Po wprowadzeniu zmiany w działaniu jednej z umiejętności przejmującej żetony przeciwnika doprowadzono do tego, że w grze istniały karty o dosyć niskim ryzyku zagrania (bardzo często poprawiały nasz bilans o co najmniej 4 punkty), które zostawiały na planszy żeton o wartości 2 który generował punkty przeciwnikowi. W rezultacie często mogliśmy przemienić taki żeton, czyli otrzymywaliśmy sposobność wykonania zagrania, które poprawiało nasz bilans przyrostu punktów o 7 (przeciwnik generował o 2 punkty mniej, my o 2x2 więcej i jeszcze otrzymywaliśmy zagrany żeton). Problem był o tyle problematyczny, że idealnym kontr-zagranie na to zagranie jest właśnie identyczne zagranie (czyli przejęcie złotego żetonu), co doprowadzało do monotonnej rozgrywki.

Nowe karty




Żeton ten sprawia, ze żetony zagrywane przez nas w pobliżu tego żetonu maja wartość zwiększaną o 1, ale w zamian wartość tego żetonu spada o 1. Można to interpretować jako przekazanie po 1 pkt. wartości z tego żetonu do następnych, czyli suma naszych wartości sie nie zmienia. Z drugiej strony jeśli będziemy potem zagrywać wartościowe żetony, to będą one trudniejsze do zniszczenia, co może zwiększyć ich skuteczność. Wadą tego żetonu jest fakt, ze nie warto zagrywać w jego pobliżu niektórych zetonów z negatywnymi efektami, ponieważ wtedy uzyskujemy odwrotny rezultat.


Umiejętność ta sprawia, że jeśli tylko jedno pole będące celem jest puste, to na tym polu powstaje kopia zagranego żetonu. Wchodzi to w dobra synergie z kartami, które zwiększają wartość następnego zagranego żetonu, ponieważ wtedy zwiekszona jest także wartość kopii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz