https://drive.google.com/open?id=0B_YKEPym2wKDVGJKZk9Vb0pPVk0
Zasady gry można znaleźć pod adresem:
http://tokenbattle.blogspot.com/2016/07/zasady-gry.html
Znany błąd
Czasami może się zdarzyć, że pomimo wykonania ruchu nie jest on wykonywany na kliencie, mimo iż serwer otrzymał o nim informacje i go przetworzył. Wskutek tego błędu nie widzimy ruchu wykonanego przez drugiego gracza, a jeśli gramy przeciwko komputerowi możemy w jego imieniu wykonać ruch. Po ponownym dołączeniu do gry ruch przeciwnika staje się widoczny. Błąd ten występuje rzadko i jeszcze nie udało mi się ustalić jego przyczyny. Wszelkie informacje na temat tego błędu byłyby pomocne.
Lista zmian
- Od teraz kliknięcie ppm na obiekt powoduje natychmiastowe wyświetlenie jego tooltipu.
- Jak wiadomo zbyt szybko pojawiające się tooltipy mogą być niewygodne, a zbyt wolno pojawiające się tooltipy mogą powodować irytację. Od teraz w opcjach gry można ustawić szybkość wyświetlania się tooltipów, aby każdy mógł dopasować je do swoich upodobań.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że tooltipy wyświetlały się tylko dla zagrywanych żetonów, a dla przyzywanych już nie.
- Naprawiono błąd wizualny który sprawiał, że po podpaleniu Złotego Żetonu pozostawał
 Naprawiono błąd który sprawiał, że efekt wizualny umiejętności niszczącej najsłabsze żetony w obszarze umiejętności mógł pozostać po opuszczeniu rozgrywki.
Naprawiono błąd który sprawiał, że efekt wizualny umiejętności niszczącej najsłabsze żetony w obszarze umiejętności mógł pozostać po opuszczeniu rozgrywki. Naprawiono błąd wizualny który sprawiał, że umiejętność redukująca wartość następnego żetonu zagranego przez przeciwnika o 2 za każdy wrogi żeton będący celem w trakcie podglądu wyświetlała się jako aktywowana nawet w przypadku przyjaznych żetonów.
 Naprawiono błąd wizualny który sprawiał, że umiejętność redukująca wartość następnego żetonu zagranego przez przeciwnika o 2 za każdy wrogi żeton będący celem w trakcie podglądu wyświetlała się jako aktywowana nawet w przypadku przyjaznych żetonów. Jakiś czas temu przerobiliśmy podgląd działania umiejętności raniącej żetony będące celem o wartość równej liczbie przyjaznych żetonów będących celem w taki sposób, aby nie podświetlała się jako aktywna jeśli obrażenia będą zerowe. Postanowiliśmy także zmienić w ten sam sposób efekt umiejętności po jej użyciu, aby zachować większą spójność.
Jakiś czas temu przerobiliśmy podgląd działania umiejętności raniącej żetony będące celem o wartość równej liczbie przyjaznych żetonów będących celem w taki sposób, aby nie podświetlała się jako aktywna jeśli obrażenia będą zerowe. Postanowiliśmy także zmienić w ten sam sposób efekt umiejętności po jej użyciu, aby zachować większą spójność.Nowość: Biblioteka
Biblioteka jest zbiorem informacji do którego dostęp mamy w głównym menu. Można w niej przejrzeć wszystkie umiejętności i żetony. Znajdują się tam informacje o sytuacjach w których żeton/umiejętność radzą sobie lepiej oraz gorzej. Informacje te mogą pomóc nowym graczom radzić sobie z niektórymi strategiami, oraz lepiej wykorzystywać możliwości kart.
Nowe karty
 Umiejętność ta zamienia wartości 2 żetonów będących celem znajdujących się po przeciwnej stronie zagrywanego żetonu. Przeważnie wykorzystuje się ją do zamiany wartości naszego słabego żetonu z wartością wrogiego silnego żetonu. Okazjonalnie można też zamienić wartości 2 specjalnych żetonów, co może dać przewagę nad przeciwnikiem nawet jeśli zamienimy wartości żetonów należących do tego samego gracza.
Umiejętność ta zamienia wartości 2 żetonów będących celem znajdujących się po przeciwnej stronie zagrywanego żetonu. Przeważnie wykorzystuje się ją do zamiany wartości naszego słabego żetonu z wartością wrogiego silnego żetonu. Okazjonalnie można też zamienić wartości 2 specjalnych żetonów, co może dać przewagę nad przeciwnikiem nawet jeśli zamienimy wartości żetonów należących do tego samego gracza. Umiejętność ta podwaja wartości żetonów będących celem jeśli co najmniej 3 żetony są objęte działaniem umiejętności. Korzystanie z wielu słabych żetonów ułatwia aktywowanie tej umiejętności, ale jej korzyści będą wtedy niewielkie. Z kolei korzystanie z mocnych żetonów może przynieść olbrzymie korzyści, ale spełnienie warunku umiejętności nie zawsze będzie łatwe. Do aktywacji umiejętności możemy też wykorzystać wrogie żetony, ale wtedy one także będą wzmocnione.
Umiejętność ta podwaja wartości żetonów będących celem jeśli co najmniej 3 żetony są objęte działaniem umiejętności. Korzystanie z wielu słabych żetonów ułatwia aktywowanie tej umiejętności, ale jej korzyści będą wtedy niewielkie. Z kolei korzystanie z mocnych żetonów może przynieść olbrzymie korzyści, ale spełnienie warunku umiejętności nie zawsze będzie łatwe. Do aktywacji umiejętności możemy też wykorzystać wrogie żetony, ale wtedy one także będą wzmocnione.



 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz