https://drive.google.com/open?id=0B_YKEPym2wKDVGJKZk9Vb0pPVk0
Zasady gry można znaleźć pod adresem:
http://tokenbattle.blogspot.com/2016/07/zasady-gry.html
- Naprawiono błąd który sprawiał, że otworzenie okna z wyborem zestawów kart w którym nie ma opcji wybrania poziomu trudności mogło spowodować niepoprawne działanie gry, jeśli przedtem otwierało się podobne okno, ale z możliwością wybrania poziomu trudności.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że po zapisaniu zestawu kart w wersji 0.31.0 gra mogła przestać zachowywać się poprawnie.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że podgląd ostatnio zagrywanych kart był wyświetlany tym niżej, im więcej gier się rozegrało.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że podgląd ostatnio zagrywanych kart nie znikał, jeśli zrestartowało się potyczkę.
Od teraz umiejętność ta działa na sojuszników o wartości 2 lub mniejszej, a nie na najsłabszego sojusznika.
Uznałem że korzystne okoliczności do aktywowania tego efektu pojawiały się zbyt często. Od teraz umiejętność tę nie można będzie aktywować używając ciągle tej samej karty z żetonem o wartości 4, chyba że przeciwnik będzie w szybkim tempie redukował jej wartość. Prócz tego zmiana zachęca graczy do stosowania tej umiejętności z bardziej różnorodnymi kartami.
W związku z tym że zmiana umiejętności mocno wzmocniła kartę która używa tej umiejętności na dużym obszarze działania, postanowiłem proporcjonalnie ją osłabić.
Umiejętność ta tworzy żetony o wartości 1 i typie zagranego żetonu na polach na których na początku poprzedniej turze znajdował się żeton. Jest to świetna odpowiedź na zagrania które niszczą nasze żetony lub je przemieszczają (a przemieszczanie nie zawsze musi skutkować ich zniszczeniem). Prócz tego gracz korzystający z tej umiejętności może próbować doprowadzić do jej aktywacji np. podpalając żetony przeciwnika lub zdobywając ekstra tury.
Nowości
Liczba zestawów kart które można zapisać została zwiększona z 5 do 35, czyli została zwiększona siedmiokrotnie.Naprawione błędy
- Naprawiono błąd który sprawiał, że otworzenie okna z wyborem zestawów kart w którym nie ma opcji wybrania poziomu trudności mogło spowodować niepoprawne działanie gry, jeśli przedtem otwierało się podobne okno, ale z możliwością wybrania poziomu trudności.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że po zapisaniu zestawu kart w wersji 0.31.0 gra mogła przestać zachowywać się poprawnie.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że podgląd ostatnio zagrywanych kart był wyświetlany tym niżej, im więcej gier się rozegrało.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że podgląd ostatnio zagrywanych kart nie znikał, jeśli zrestartowało się potyczkę.
Zmiany w umiejętnościach i balansie
Od teraz umiejętność ta działa na sojuszników o wartości 2 lub mniejszej, a nie na najsłabszego sojusznika.
Uznałem że korzystne okoliczności do aktywowania tego efektu pojawiały się zbyt często. Od teraz umiejętność tę nie można będzie aktywować używając ciągle tej samej karty z żetonem o wartości 4, chyba że przeciwnik będzie w szybkim tempie redukował jej wartość. Prócz tego zmiana zachęca graczy do stosowania tej umiejętności z bardziej różnorodnymi kartami.
W związku z tym że zmiana umiejętności mocno wzmocniła kartę która używa tej umiejętności na dużym obszarze działania, postanowiłem proporcjonalnie ją osłabić.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz