https://drive.google.com/open?id=0B_YKEPym2wKDVGJKZk9Vb0pPVk0
Zasady gry można znaleźć pod adresem:
http://tokenbattle.blogspot.com/2016/07/zasady-gry.html
Nowości
- 6 nowych wyzwań.
Zmiany w balansie
Po wprowadzeniu zmiany w działaniu jednej z umiejętności przejmującej żetony przeciwnika doprowadzono do tego, że w grze istniały karty o dosyć niskim ryzyku zagrania (bardzo często poprawiały nasz bilans o co najmniej 4 punkty), które zostawiały na planszy żeton o wartości 2 który generował punkty przeciwnikowi. W rezultacie często mogliśmy przemienić taki żeton, czyli otrzymywaliśmy sposobność wykonania zagrania, które poprawiało nasz bilans przyrostu punktów o 7 (przeciwnik generował o 2 punkty mniej, my o 2x2 więcej i jeszcze otrzymywaliśmy zagrany żeton). Problem był o tyle problematyczny, że idealnym kontr-zagranie na to zagranie jest właśnie identyczne zagranie (czyli przejęcie złotego żetonu), co doprowadzało do monotonnej rozgrywki.
Nowe karty
 Żeton ten sprawia, ze żetony zagrywane przez nas w pobliżu tego żetonu maja wartość zwiększaną o 1, ale w zamian wartość tego żetonu spada o 1. Można to interpretować jako przekazanie po 1 pkt. wartości z tego żetonu do następnych, czyli suma naszych wartości sie nie zmienia. Z drugiej strony jeśli będziemy potem zagrywać wartościowe żetony, to będą one trudniejsze do zniszczenia, co może zwiększyć ich skuteczność. Wadą tego żetonu jest fakt, ze nie warto zagrywać w jego pobliżu niektórych zetonów z negatywnymi efektami, ponieważ wtedy uzyskujemy odwrotny rezultat.
Żeton ten sprawia, ze żetony zagrywane przez nas w pobliżu tego żetonu maja wartość zwiększaną o 1, ale w zamian wartość tego żetonu spada o 1. Można to interpretować jako przekazanie po 1 pkt. wartości z tego żetonu do następnych, czyli suma naszych wartości sie nie zmienia. Z drugiej strony jeśli będziemy potem zagrywać wartościowe żetony, to będą one trudniejsze do zniszczenia, co może zwiększyć ich skuteczność. Wadą tego żetonu jest fakt, ze nie warto zagrywać w jego pobliżu niektórych zetonów z negatywnymi efektami, ponieważ wtedy uzyskujemy odwrotny rezultat. Umiejętność ta sprawia, że jeśli tylko jedno pole będące celem jest puste, to na tym polu powstaje kopia zagranego żetonu. Wchodzi to w dobra synergie z kartami, które zwiększają wartość następnego zagranego żetonu, ponieważ wtedy zwiekszona jest także wartość kopii.
Umiejętność ta sprawia, że jeśli tylko jedno pole będące celem jest puste, to na tym polu powstaje kopia zagranego żetonu. Wchodzi to w dobra synergie z kartami, które zwiększają wartość następnego zagranego żetonu, ponieważ wtedy zwiekszona jest także wartość kopii.

 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz