https://drive.google.com/open?id=0B_YKEPym2wKDVGJKZk9Vb0pPVk0
Zasady gry można znaleźć pod adresem:
http://tokenbattle.blogspot.com/2016/07/zasady-gry.html
Zmiany w żetonach:
- Od teraz umiejętność tworząca wrogie żetony będzie tworzyła własne zdradzieckie żetony, które generują punkty dla przeciwnika. Zapewni to większą jednolitość w grze i efekt nie będzie tworzył wątpliwości w trybie sandbox, w którym jest tylko 1 gracz.Edytor zestawów kart żetonów:
- Naprawiono błąd który sprawiał, że nie dało się wczytać zestawu jeśli na kliencie nie miało się dostępu do dysku serweru.- Od teraz można zapisywać także nieprzepisowe zestawy (czyli takie które nie mają co najmniej 2 kart w każdej kolumnie).
- Od teraz po zapisie zestawu nie będzie się już przekierowywanym do menu głównego, lecz dalej będzie się w edytorze zestawów.
- Od teraz można zmieniać nazwy zestawów kart żetonów.
- Od teraz w edytorze można generować losowe zestawy kart żetonów.
- Od teraz w edytorze można włączyć podgląd listy zestawów kart żetonów bez konieczności cofania się do menu.
Ustawienia:
- Od teraz w trakcie gry widoczna jest ikonka menu, które dotychczas można było otworzyć tylko skrótem F10.- Od teraz wspomniane menu umożliwia dostęp do ustawień.
- Od teraz w ustawieniach można ustawić dla konta czas trwania animacji oraz odstępy między ruchami. Dzięki temu nowi gracze nie będą się gubić wskutek zbyt szybkich animacji, a weterani nie będą musieli tyle na nie czekać.
Zmiany ogólne:
- Zmieniono zestaw żetonów tworzony dla nowych kont na bardziej intuicyjny. Na pierwszych 2 stosach kart umieszczono tylko karty z obszarem obejmującym 2 pola, na trzecim stosie kart są umiejętności z obszarem obejmującym 3 pola, a na czwartym są umiejetności z obszarem obejmującym 4 pola. Zmiana ta nie ma wpływu na kolekcję kart, więc w edytorze zestawów można go zmodyfikować tak jak dotychczas.- Od teraz komunikat o końcu meczu wyświetli się po zakończeniu wszystkich animacji.
- Od teraz rozmiar okienka komunikatu będzie dopasowywał się do długości jego tekstu.
- Od teraz aplikacja uniemożliwia rozpoczęcie gry jeśli wybrany/e zestaw(y) nie są zgodne z zasadami gry i wyświetla odpowiedni komunikat.
- Zmieniono wygląd graficzny menu głównego, menu wyboru trybu gry i menu w trakcie gry.
Omówienie nowych kart żetonów:
Umiejętność oznaczona tym symbolem zmienia wrogie żetony będące celem w zwykłe i zwiększa ich wartość o 1. Jest to mocny efekt jeśli przeciwnik posiada jakieś specjalne żetony których właściwość daje mu większą korzyść niż 1 pkt. wartości. Dodatkowo umiejętność ta jest doczepiona do żetonów o wartości 4 - opłaca się je wystawiać nawet jeśli nie mamy okazji do wykorzystania naszego efektu, pod warunkiem że w obszarze umiejętności nie będzie wrogich żetonów. Sprawia to, że w trakcie gry żetony będą mogły być trochę bardziej rozproszone, dzięki czemu będzie większa swoboda w wykorzystywaniu umiejętności obszarowych.
Umiejętność oznaczona tym symbolem podpala zwykłe żetony będące celem sprawiając, że otrzymują one 1 pkt. obrażeń po turach ich właściciela. W ten sposób można pozbywać się większych żetonów przeciwnika, ale trzeba to robić wcześnie, ponieważ efekt ten jest rozłożony w czasie. Dodatkowo w połączeniu z wyżej wymienioną umiejętnością możemy spalić dowolny żeton, ale będziemy potrzebowali do tego 2 ruchów.
No a to właśnie jest podpalony żeton, który otrzymuje 1 pkt. obrażeń po turach właściciela.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz