https://drive.google.com/open?id=0B_YKEPym2wKDVGJKZk9Vb0pPVk0
Kod na gicie:
https://github.com/AwareOwl/TokenBattle
Obecnie gra działa tylko na LANie i przechowuje dane na komputerze który pełni rolę hosta. W grze dostępne są następujące tryby gry:
- Easy AI
- Normal AI
- LAN (umożliwia grę pomiędzy każdą uruchomioną grą w sieci LAN),
- Hotseat (gracze wykonują swoją turę naprzemiennie),
- Sandbox (gra bez przeciwnika).
Gracze mają dostęp do 20 żetonów, z których mogą składać zestawy żetonów. Na chwilę obecną istnieją 3 rodzaje umiejętności żetonów:
- Redukcja wartości - redukuje wartość żetonów objętych działaniem umiejętności,
- Odepchnięcie - żeton odpycha od siebie żetony objęte działaniem umiejętności (może spowodować wypchnięcie żetonu poza planszę).
- Przerzucający - przerzuca żetony objęte działaniem umiejętności na pole symetryczne względem żetonu (może spowodować wypchnięcie żetonu poza planszę).
W planach między innymi:
- Dodanie nowych poziomów AI.
- Możliwość zapisu wielu zestawów żetonów.
- Możliwość wybrania zestawu żetonów dla AI oraz przeciwnika w trybie hotseat.
- Dodanie nowych rodzai żetonów.
- Dodanie nowych rodzai umiejętności.
- Wprowadzenie samouczka.
- Dodanie nowej szaty graficznej.
- Dodanie opcji zmiany tempa rozgrywki.
- Dodanie dźwięków.
Oraz wiele innych zmian.
Prosiłbym o zgłaszanie błędów i sugestii.
Prosiłbym o zgłaszanie błędów i sugestii.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz