Token Battle

sobota, 27 lutego 2016

Powitanie.

Witam.

Blog ten będzie poświęcony grze tworzonej przeze mnie na silniku Unity, której nadałem roboczą nazwę Token Battle. Będę tutaj przedstawiał proces jej tworzenia i wyjaśniał zarówno aspekty związane z projektowaniem tej gry, jak i jej realizacją programistyczną.
Autor: Piotr Kuczyński o 06:10
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Etykiety: Token Battle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowszy post Strona główna
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)

O mnie

Piotr Kuczyński
Wyświetl mój pełny profil

Archiwum bloga

  • ►  2020 (4)
    • ►  lutego (1)
    • ►  stycznia (3)
  • ►  2019 (25)
    • ►  grudnia (2)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  lipca (1)
    • ►  czerwca (8)
    • ►  maja (2)
    • ►  kwietnia (2)
    • ►  marca (4)
    • ►  lutego (1)
    • ►  stycznia (4)
  • ►  2018 (23)
    • ►  grudnia (3)
    • ►  listopada (2)
    • ►  października (1)
    • ►  września (1)
    • ►  sierpnia (3)
    • ►  lipca (2)
    • ►  czerwca (1)
    • ►  maja (2)
    • ►  kwietnia (3)
    • ►  marca (1)
    • ►  lutego (2)
    • ►  stycznia (2)
  • ►  2017 (20)
    • ►  grudnia (2)
    • ►  listopada (4)
    • ►  października (4)
    • ►  września (6)
    • ►  sierpnia (4)
  • ▼  2016 (28)
    • ►  sierpnia (2)
    • ►  lipca (5)
    • ►  czerwca (1)
    • ►  maja (6)
    • ►  kwietnia (3)
    • ►  marca (9)
    • ▼  lutego (2)
      • Pomysł na grę
      • Powitanie.
Motyw Rewelacja. Obsługiwane przez usługę Blogger.