piątek, 27 października 2017

Aktualizacja 0.16.0

Nową wersję gry można pobrać pod tym adresem:
https://drive.google.com/open?id=0B_YKEPym2wKDVGJKZk9Vb0pPVk0

Zasady gry można znaleźć pod adresem:
http://tokenbattle.blogspot.com/2016/07/zasady-gry.html

AI teraz 2x słabiej ocenia interakcje pomiędzy specjalnymi żetonami

Dotychczas logika była prosta: synergie pomiędzy żetonami były uwzględniane przy liczeniu siły każdego żetonu z osobna. Przykładowo jeśli żeton wzmacniał przyrost punktacji sąsiednich żetonów o 1, a sąsiedni żeton miał wzmocniony przyrost punktacji o 1, to premia naliczana przez AI w ostatnim patchu dublowała się. Było to przyzwoite gdy AI sprawdzało tylko stawiane/modyfikowane żetony, czyli tylko niektóre z nich (a więc rzadko dublowano premię). Gdy w ostatnim patchu AI zaczęło analizować całą planszę, podwojenie zawsze występowało dwukrotnie,.

Naprawione błędy

- Naprawiono błąd który sprawiał, że w trakcie gry podgląd zestawu kart żetonów pokazywał liczbę kart równą liczbie kart przeciwnika. Jeśli przeciwnik miał mniej kart, część naszych kart była niewidoczna, a jeśli przeciwnik miał ich więcej, były wyświetlane jedynie puste schematy kart.

Znane błędy

- Ruch kończący rozgrywkę może nie być wyświetlany, ale punktacja jest naliczana i mecz zostaje rozstrzygnięty.

Zmiany w balansie


Karta ta była bardzo mocna, szczególnie w połączeniu z żetonami manipulującymi pozycją, które ostatnio pojawiały się w różnych formach. Teraz karta będzie pozostawiała za sobą żeton dający punkt przeciwnikowi, który zdecydowanie działa na naszą niekorzyść, ale mamy spore prawdopodobieństwo że z czasem zostanie usunięty tą samą kartą.




Żeton ten sam w sobie nie był silny, a po wprowadzeniu wielu nowych sposobów na radzenie sobie z żetonami specjalnymi osłabł jeszcze bardziej. Zwiększenie jego siły pozwoli mu nieco dopasować się do obecnej sytuacji.


Odkąd wprowadzono dodatkowy warunek wygranej (maksymalnie 50 tur) rozgrywki stały się krótsze. Było to szczególnie widoczne wtedy, gdy gracze nastawieni byli na niszczenie sobie żetonów, a laserki właśnie taki typ gry wspierały. Dotychczas poleganie na tych żetonach przypominało długotrwałe oblężenia, a te niestety nie przynoszą już rezultatów gdy mecze są krótsze.

Nowe karty




Umiejętność ta przejmuje kontrolę nad najsłabszym żetonem będącym celem umiejętności, ale co najmniej 2 żetony muszą być obrane za cel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz