piątek, 15 września 2017

Aktualizacja 0.12.0

Nową wersję gry można pobrać pod tym adresem:
https://drive.google.com/open?id=0B_YKEPym2wKDVGJKZk9Vb0pPVk0

Zasady gry można znaleźć pod adresem:
http://tokenbattle.blogspot.com/2016/07/zasady-gry.html

Lista zmian
- Zaktualizowano opisy żetonów działających po turach właściciela w taki sposób, aby gracz łatwiej zdał sobie sprawę że działają one po każdej turze właściciela.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że w edytorze zestawów kart żetonów nie zawsze dało się zastąpić kartę, jeśli nie było się na pierwszej stronie kolekcji kart.

- Od teraz umiejętność zadająca obrażenia równe ilości przyjaznych żetonów będących celem nie będzie wyświetlana jako aktywowana jeśli w obszarze umiejętności nie będzie żadnych przyjaznych żetonów, co dotychczas mogło zmylać nowych graczy.



- Zaktualizowano opis i podgląd działania karty przejmującej żetonu, co zapomniano zrobić w poprzedniej aktualizacji.




Nowe karty




Żeton ten po każdej turze właściciela zwiększa swoją wartość o 1 jeśli w pobliżu znajduje się jakiś mocniejszy żeton. Jeśli więc postawimy obok żeton o wartości 9, to powoli jego wartość będzie wzrastała do 9, co może dać dużą przewagę. Niestety przeciwnik może zniszczyć lub przemieścić mocniejszy żeton, przez co ten żeton przestanie rosnąć do momentu aż znajdzie się w pobliżu innego mocniejszego żetonu. Warto też zwrócić uwagę, że żeton ten dobrze się zgrywa z umiejętnościami które odbierają wartość przyjaznych żetonów w zamian za jakieś bonusy.

Żeton ten podobnie do żetonów płonących zmniejsza swoją wartość o 1 po turach właściciela, ale w chwili śmierci eksploduje zmniejszając wartość pobliskich żetonów o 4. Ta tykająca bomba świetnie czyści planszę, ale niestety daje ona przeciwnikowi turę na reakcję, więc może przemieścić ten żeton lub pobliskie żetony, co zmniejszy zabójczość naszego efektu. Może on też w jakiś sposób poświęcić swoje żetony do uzyskania innych korzyści.

Umiejętność ta zwiększa wartość najmocniejszych żetonów będących celem o 1 oraz zmniejsza wartość najsłabszych żetonów będących celem o 1. Jeśli wszystkie żetony w obrębie umiejętności mają taką samą wartość, to efekt jest zerowy. Umiejętność może być wykorzystana do wzmacniania swoich żetonów oraz osłabiania wrogich żetonów, ale zwykle będzie to od nas wymagało uprzedniego przygotowania planszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz