wtorek, 31 maja 2016

Stan obecny gry i plany na przyszłość

Dzisiaj osiągnąłem już stan gry który uważam za grywalny. Mimo iż grę mogę już prezentować, to pozostawia wiele do życzenia i nadal potrzebuje ona dużego nakładu pracy. Można ją pobrać pod tym adresem:
https://drive.google.com/open?id=0B_YKEPym2wKDVGJKZk9Vb0pPVk0

Kod na gicie:
https://github.com/AwareOwl/TokenBattle

Obecnie gra działa tylko na LANie i przechowuje dane na komputerze który pełni rolę hosta. W grze dostępne są następujące tryby gry:
- Easy AI
- Normal AI
- LAN (umożliwia grę pomiędzy każdą uruchomioną grą w sieci LAN),
- Hotseat (gracze wykonują swoją turę naprzemiennie),
- Sandbox (gra bez przeciwnika).

Gracze mają dostęp do 20 żetonów, z których mogą składać zestawy żetonów. Na chwilę obecną istnieją 3 rodzaje umiejętności żetonów:
- Redukcja wartości - redukuje wartość żetonów objętych działaniem umiejętności,
- Odepchnięcie - żeton odpycha od siebie żetony objęte działaniem umiejętności (może spowodować wypchnięcie żetonu poza planszę).
- Przerzucający - przerzuca żetony objęte działaniem umiejętności na pole symetryczne względem żetonu (może spowodować wypchnięcie żetonu poza planszę).

W planach między innymi:
- Dodanie nowych poziomów AI.
- Możliwość zapisu wielu zestawów żetonów.
- Możliwość wybrania zestawu żetonów dla AI oraz przeciwnika w trybie hotseat.
- Dodanie nowych rodzai żetonów.
- Dodanie nowych rodzai umiejętności.
- Wprowadzenie samouczka.
- Dodanie nowej szaty graficznej.
- Dodanie opcji zmiany tempa rozgrywki.
- Dodanie dźwięków.
Oraz wiele innych zmian.

Prosiłbym o zgłaszanie błędów i sugestii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz